Dominis

Aquesta pàgina li mostra tots els dominis registrats al sistema , i permet a l'usuari administrar-los.

Per crear un nou domini, fagi clic a Afegir domini. Una vegada hagi creat el domini s'afegirà al llistat.

Cada línia del llistat representa un domini i les icones de la seva esquerra tenen els següents significats:
1. - La icona de l'esquerra indica l'estat de domini. Si s'exedeix d'espai de disc o de límit de trànsit, la icona es mostrara com "!". El sistema evalua el trànsit i l'espai de disc cada 24 hores.
2. - La icona del mig indica si el domini està actiu o inactiu. Si el domini està inactiu, aquest no disposarà de cap servei.
3. La icona de la dreta indica el tipus d'allotjament: Allotjament físic per allotjament físic (màquina virtual), Redirecció estandard per redirecció estandard, Redirecció amb marc actiu per redirecció amb marc actiu, i allotjament NO definit indica que no s'ha definit cap tipus d'allotjament pel domini.

Fagi clic sobre del nom del domini per accedir a la seva pàgina d'administració.

Per accedir a la pàgina d'inici del domini fagi clic a Access the domain.

El llistat dels dominis pot estar ordenat per 8 paràmetres de manera ascendent i descendent. Per ordenar per algun d'aquests paràmetres fagi clic al nom de la columna.Una fletxeta li mostrara per quin paràmetre esta ordenat:
1. PProblema
2. SEstat
3. HTipus d'allotjament
4. Nom de domini
5. Data de creació
6. Subdominis
7. Utilització de disc
8. Trànsit

Disposa d'una opció per fer cerques d'un determinat patró. Això li serà d'ulilitat si disposa d'un gran número de dominis i necessita trobar-ne una en particular. Per Buscar-lo escrigui el patró al camp d'entrada de dades i fagi clic a Buscar. Si hi hagués més d'un resultat apareixerien en format de llistat reduit, per tornar a visualitzar el llistat complert cliqui el botó Veure-ho tot i tornarà a la llista complerta.

Fagi clic al botó Informe de sumari, si desitja veure o rebre via correu electrònic l'informe detallat de tots els dominis allotjats al servidor.

El botó Trànsit li mostrarà les estadístiques de trànsit dels dominis.

Per visualitzar o ocultar els subdominis d'un domini fagi clic a Veure subdom. o Ocultar subdomini.

El botó de Operacions en grup li permetrà aplicar les configuracións a més d'un domini a la vegada. Per fer operacions en grup seleccioni els dominis que desitja configurar fent clic al quadre de selecció i fagi clic al botó Grup d'operacions.

Per eliminiar un o més dominis del sistema fagi clic al quadre de selecció i apreti el botó Eliminar Seleccionats.